De forsikringer som Domus sælger er omfattet af Garantifonden for skadesforsikringsselskaber
Har du en forespørgsel, eller ønsker du at klage over en afgørelse, kan du kontakte os på:
Domus Forsikring A/S
Hos Domus Forsikring A/S vægter vi kundeservice højt. Derfor vil vi naturligvis gerne høre fra dig, hvis du skulle være utilfreds med den service eller sagsbehandling, du har modtaget hos os. Vi vil herefter behandle din sag i vores kundeklageafdeling.
Send en e-mail til os på kvalitet@domusforsikring.dk
Hvis du ønsker at klage, skal du sende følgende oplysninger til os:
Når vi modtager din klage, modtager du en kvittering. Medmindre din sag er meget kompleks, kan du forvente, at vi tager stilling til din sag hurtigt.
Nogle gange kan vi dog have behov for at indhente kommentarer fra andre parter i skadesagen. I sådanne tilfælde kan der godt gå et stykke tid, før du modtager svar fra os. Hvis vi undervejs får brug for flere oplysninger fra dig, kontakter vi dig.
Hvis du af en eller anden årsag er uenig i vores svar på din klage, kan du henvende dig til Ankenævnet for Forsikring. Det koster 200 kr., og Ankenævnet har en gennemsnitlig sagsbehandlingstid på 6 måneder.
Du kan læse mere om Ankenævnet på www.ankeforsikring.dk.
Hvis du har spørgsmål vedrørende behandlingen af dine personoplysninger, eller er utilfreds med Domus behandling af dine oplysninger kan du klage ved at skrive til os på kvalitet@domusforsikring.dk.
Du kan også klage til Datatilsynet, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, e-mail: dt@datatilsynet.dk.